وبلاگ

دکتر صدوق | بهترین مرکز لیزیک چشم تهران

بهترین مرکز لیزیک چشم تهران

فهرست مطالب

برای دریافت 40% تخفیف بی قید و شرط شماره تماس خود را وارد نمایید

"*" indicates required fields

کلینیک دکتر صدوق

از آنجایکه چشم و بینایی مهم ترین عضو ارتباطی بدن ما با دنیای اطرافمان است. هدف تمام تیم کلینیک دکتر صدوق تهران استفاده ازپیشرفته ترین دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا درجهت بهبود مشکلات چشمی شما عزیزان میباشد تا شما دنیا را زیباتر از قبل ببینید دکتر صدوق با خدمت‌رسانی به شهروندان محترم غرب تهران فعالیت خود را آغاز و با استقبال شایسته مراجعین و همکاری متخصصین محترم روزانه در حال توسعه می‌باشد.

اطلاعات تماس

بهترین مرکز لیزیک چشم تهران کجاست؟ هزینه عمل لیزیک چقدر است؟ جراحی لیزیک چشم (“کراتومیلوسیس درجا با کمک لیزر”) گسترده‌ترین جراحی لیزری چشم است که برای اصلاح موارد زیر کاربرد دارد:

  • نزدیک‌بینی
  • دوربینی
  • آستیگماتیسم
  • پیرچشمی (نیاز به عینک مطالعه)

عمل لیزیک مانند تمام انواع جراحی انکساری لیزری، انحنای قرنیه را تغییر می‌دهد تا نور وارد شده به چشم به درستی بر روی شبکیه پشت چشم متمرکز شود و در نتیجه یک تصویر واضح ایجاد شود. پس از عمل لیزیک چشم شما نیازی به بخیه یا بانداژ ندارید و فقط از قطره‌های بی حس کننده موضعی استفاده می‌کنید. بیشتر افراد از انجام عمل حذف عینک در کنار بهترین مرکز لیزیک چشم تهران بسیار راضی هستند و تجربه خوبی دارند.

سوالات متداول عمل لیزیک

عمل جراحی لیزیک ( عمل حذف عینک ) به زبان ساده

لیزیک چشم معمولا حدود 30 دقیقه وقت می‌برد. جراح شما ابتدا از لیزر فمتوثانیه برای ایجاد یک «فلپ» نازک و دایره‌ای در بالاترین لایه قرنیه استفاده می‌کند. خوب است بدانید که برخی از کلینیک ها هنوز از ابزار مکانیکی تیغه ای به نام میکروکراتوم برای این مرحله استفاده می کنند. اما قدیمی است و باید از آن اجتناب شود. حالا از شما میخواهند تا به نقطه نوری‌ای تمرکز کنید تا چشم حرکت نکند و با استفاده از لیزر قسمت‌هایی از قرنیه را تغییر می‌دهند. پس از پایان پالس‌های پرتو لیزر، جراح فلپ را سرجای خودش می‌گذارد. جالب است بدانید که سلول‌های سطحی پوست تنها در 4 ساعت لبه فلپ را می‌بندند.

حتما بخوانید
بعد از عمل لیزیک چه مدت دید کامل میشود؟

بهترین مرکز لیزیک چشم تهران کجاست؟

اگر چشمان ضعیفی دارید و از عینک و لنزهای طبی خسته شده‌اید، انجام عمل لیزیک بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به خودتان بدهید! اما بهتر است که هرجایی نروید و پیش ارزان‌ترین دکتری که پیدا کردید لیزیک انجام ندهید. باور کنید که چشم‌هایتان ارزش هزینه کردن را دارند. بهترین مرکز لیزیک چشم تهران شما می‌توانید نتیجه مطلوبی از عمل لیزیک‌تان بگیرید و نگران دریافت نتایج منفی نباشید. در کلینیک دکتر صدوق شما میتوانید در محیطی آرامش بخش و پرسنل مجرب تجربه خوبی از عمل حذف عینک را تجربه کنید.

اما اگر قصد دارید با تمامی دکتران برتر آشنا شوید حتما مقاله “بهترین دکتر عمل لیزیک چشم در تهران” را بخوانید.

❤ مزایای دکترصدوق عمل‌های موفق.
😎 کادر محرب تیم حرفه‌ای و مجرب دکترصدوق همراه با شما قبل تا بعداز عمل.
👌 استفاده از تکنولوژی بروز. استفاده از بروزترین و مجهزترین امکانات.

آدرس و شماره تماس

شما می توانید از طریق تماس با شماره زیر و یا صفحات دکتر صدوق با بهترین مرکز لیزیک در تهران در ارتباط باشید:

۰۹۹۰ ۲۳۱ ۵۳۵۵

@dr.gholamreza.sadough

ساعت کاری و پاسخگویی 10 صبح الی 10 شب

 

نمونه ای از رضایت دوست عزیزمون

درباره دکتر صدوق

درباره دکتر غلامرضا صدوق

قطعا مراجعه به کلینیکی معتبر با پرسنل مجرب انتخاب عاقلانه‌ای برای انجام عمل‌های حساسی مانند عمل لیزیک است. دکتر صدوق، جراح و متخصص چشم پزشک و بیماری‌های چشمی یکی از دکترهای زبان زد غرب تهران است. وی دارای بورد تخصصی چشم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است و در طی سالها رضایت بالای مراجعه کننده‌های خود را به دست اورده است. جهت رزرو وقت مشاوره به صفحه تماس با ما سایت دکتر صدوق مراجعه کنید.

حتما بخوانید
آیا عمل لیزیک شامل بیمه می شود؟

شرایط فرد مناسب برای عمل لیزیک

طبیعتا مانند تمامی عمل‌های جراحی هر کسی واجد شرایط برای انجام آن جراحی نیست. برای عمل لیزیک هم فرد باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد تا در حین عمل مسکلی پیش نیاید و عمل جراحی لیزیک نتیجه مطلوبی داشته باشد. شما با مراجعه به پزشک متخصص می توانید بهتر بفهمید که واجد شرایط هستید یا خیر. اما در کل فرد باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • بهترین سن برای عمل لیزیک چیزی بین 18 تا 21 سال است.
  • متقاضی عمل حذف عینک با هر نوع مشکل بینایی ( دوربینی، نزدیک بینی، آستیگماتیسم ) باید طی یک سال گذشته شماره چشم ثابتی داشته باشد.
  • قرنیه چشم باید سالم و بدون مشکل باشد.
  • نمره چشم بهتر است چیزی بین 5 تا 8 باشد. برای افراد با نمره چشم بالا ممکن است نتیجه مطلوبی نداشته باشد.
  • فرد باید حتما آزمایشات و معاینه های لازم قبل عمل را انجام داده باشد.

چرا باید به بهترین مرکز لیزیک چشم تهران مراجعه کنیم؟

عمل‌های جراحی رفع عیوب انکساری چشم، عمل‌های حساسی هستند و به بینایی مرتبط است. در این عمل‌ها پزشک با قرنیه چشم سر و کار دارد پس اگر بخواهید ریسک کنید و به جایی نا‌معتبر مراجعه کنید، درصد نتیجه منفی عمل را بالا برده و ممکن است بینایی طبیعی خود را به دست نیاورید. حتی ممکن است باعث ایجاد مشکلات بدتری برای بینایی خود بشوید و به طور کامل بینایی خود را از دست بدهید. پس بهتر است که با مقایسه مراکز لیزیک بهترین انها را انتخاب و پروسه عمل حذف عینک خود را شروع کنید.

حتما بخوانید
سن مناسب برای عمل لیزیک چشم

عوارض و خطرات عمل لیزیک چشم

لیزیک چشم جزو جراحی‌هایی محسوب می‌شود که خطرات آن تقریبا صفر است و عوارض جدی‌ای نخواهد داشت. از عوارض متداولی که افراد پس از لیزیک برایشان پیش آمده می توان اشاره کرد به:

  • خشکی چشم
  • دوبینی و خیرگی
  • کم بینی در محیط های کم نور
  • عفونت چشم
  • عدم اصلاح عیوب انکساری و یا کمتر از حد انتظار
  • هاله بینی
  • التهاب
  • خارش چشم

البته لازم به ذکر است که این موارد پس از گذر زمان و طی کردن دوره نقاهت بر طرف می‌شود.

هزینه جراحی لیزیک و فمتولیزیک در بهترین مرکز لیزیک چشم تهران چقدر است؟

قیمت لیزیک، فمتولیزیک، prk و لازک در کلینیک دکتر صدوق کاملا مشحص است و شما در مقاله هزینه عمل لیزیک چشم  بصورت جدولی به تمامی قیمت‌ها دسترسی خواهید داشت.

سوالات متداول درباره « بهترین مرکز لیزیک چشم تهران »

      بهترین مرکز لیزیک تهران کجاست؟

در همین تهران، تعداد بسیار زیادی کلینیک و دکتر وجود دارند که هرکدام با یک سطح کیفیت توانایی انجام عمل لیزیک، لازک و prk را دارند. اما همه آنها نمی‌توانند شما را به خواسته‌ای که دارید برسانند.

      از کجا بفهمیم یک مرکز برای انجام لیزیک مناسب است؟

مشخصا قیمت بالا یا پایین خدمات دلیلی مستحکم برای سنجش کیفیت یک مرکز نیست و عوامل بسیار مهمتری در این مورد دخیل می‌باشند. نظرات مشتریان قبلی و درصد رضایت آنها و تجربه دکتر انجام دهنده جراحی از مهمترین دلایلی هستند که می‌توانند مرکز خوب از بد را برای شما مشخص کنند.

4 دیدگاه

4 نظر در “دکتر صدوق | بهترین مرکز لیزیک چشم تهران

  1. سمانه روحی گفت:

    سلام من پیش دکتر صدوق عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راضی هستم اخلاق ورفتار ایشون واقعا تحسین برانگیزه. به جرعت میگم که بهترین مرکز لیزیک چشم تهران همینجاس

    1. user گفت:

      سلام ممنون این نظر لطف شماست. بسیار خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم.

  2. جواب بدییییین گفت:

    سلام وقت بخیر چندین بار تماس گرفتم پاسخگو نبودن

  3. الهه گفت:

    شماره ای که توسایت گذاشتین جواب نمیدین فرمم پر میکنم زنگ نمیزنید میشه بگید چجوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت 40% تخفیف بی قید و شرط فرم زیر را پر کنید

فرم دریافت اطلاعات پاپ اپ