5355 231 0990

وبلاگ

بعد از عمل لیزیک چه مدت دید کامل میشود؟

بعد از عمل لیزیک چه مدت دید کامل میشود

فهرست مطالب

برای دریافت 40% تخفیف بی قید و شرط شماره تماس خود را وارد نمایید

"*" indicates required fields

در پاسخ به این سوال که بعد از عمل لیزیک چه مدت دید کامل میشود باید گفت بلافاصله پس از عمل لیزیک چشم، چشمان شما شروع به بهبود می‌کنند و درمان اولیه معمولاً به سرعت آغاز می‌شود. اما طبیعی است که چندین هفته یا حتی چند ماه بعد از جراحی، مشکلاتی نظیر تاری دید و نوسانات بینایی را تجربه کنید.

پزشک یا جراح لیزیک، روز بعد از جراحی، شما را برای اطمینان از سالم بودن چشمتان و عدم وجود مشکل خاصی، حین جراحی ویزیت می‌کنند. اکثر بیماران بعد از جراحی از لحاظ قانونی مجاز به رانندگی (بدون عینک یا لنز) خواهند بود و می‌توانند در روز بعد از جراحی لیزیک، به محل کارشان بازگردند. اما برخی افراد که هنوز تا مدتی تاری دید دارند، نمی‌توانند رانندگی کنند.

بهبود عوارض موقتی بعد از عمل لیزیک چشم

معمولا توصیه می‌شود که برای بررسی وضعیت سلامت چشم، حداقل هر شش ماه یک بار به پزشک مراجعه کنید. در بیشتر موارد، بینایی شما باید ظرف شش ماه پس از جراحی، واضح و ثابت شود. اگر پس از جراحی در چشمانتان علائمی مانند هاله، بازتاب نور یا اختلالات دیگری مانند خشکی چشم وجود داشته باشد، اکثر این علائم باید ظرف سه ماه و برای برخی حداکثر تا شش ماه، کاهش یافته یا کاملا از بین رفته باشند.

اگر بینایی شما بیش از 90 روز پس از عمل لیزیک با مشکلات شدید مواجه شود، جراح ممکن است یک روش لیزیک دیگر را برای رفع اختلالات و بهبود وضوح بینایی پیشنهاد دهد. اکثر جراحان قبل از انجام هرگونه اقدام خاصی، حداقل سه تا شش ماه صبر می‌کنند. دلیل این انتظار این است که می‌خواهند مطمئن شوند خطاهای انکساری باقی‌مانده کاملا ثابت هستند، که این مسئله برای شما مفید خواهد بود. زیرا این احتمال که جراحی مجدد لیزیک آخرین روش درمانی شما برای دستیابی به وضوح مناسب بینایی باشد، افزایش می‌یابد.

حتما بخوانید
آیا عمل لیزیک شامل بیمه می شود؟

منابع مورد استفاده در این صفحه: mayoclinic allaboutvision

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت 40% تخفیف بی قید و شرط فرم زیر را پر کنید