5355 231 0990

وبلاگ

هزینه عمل آب مروارید 1403

هزینه عمل آب مروارید ۱۴۰۲

فهرست مطالب

برای دریافت 40% تخفیف بی قید و شرط شماره تماس خود را وارد نمایید

"*" indicates required fields

از شایع‌ترین بیماری‌های چشمی آب مروارید است؛ بالا رفتن سن، داشتن بیماری‌های خاص مانند دیابت و فشارخون ریسک  بروز این عارضه را افزایش می‌دهد. میزان هزینه عمل آب مروارید ۱۴۰۳ از مسائل مهم برای بیماران است؛ هزینه عمل آب مروارید به فاکتورهای مختلفی مانند نوع تکنیک جراحی، بیمارستان یا کلینیک درمانی، لنزها و تجهیزات مورد استفاده در زمان جراحی بستگی دارد. در ادامه به بررسی بیشتر دراین زمینه می‌پردازیم.

هزینه عمل آب مروارید ۱۴۰۲

هزینه عمل آب مروارید ۱۴۰۳

هزینه عمل آب مروارید ۱۴۰۳” تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله تجهیزات خاص پزشکی است و با توجه به نوسانات ارزی و مشکلات حاصل از واردات تجهیزات پزشکی هزینه این عمل در سال 1403 نسبت به سال‌های گذشته بیشتر افزایش یافته است. برای دانستن هزینه عمل آب مروارید توسط  دکتر صدوق تماس بگیرید.

نوع عمل هزینه
هزینه عمل آب مروارید با بیمه  رایگان
قیمت عمل آب مروارید بدون داشتن بیمه 12 میلیون تومان
برای مشاوره کاملا رایگان از طریق دکمه‌های زیر با مشاوران ما در تماس باشید.

هزینه عمل آب مروارید به چه عواملی بستگی دارد؟

به‌طور کلی هزینه عمل آب مروارید 1403 به عوامل مختلفی بستگی دارد. قسمتی از هزینه‌ها مربوط به آزمایشات و تست‌های قبل از عمل است، که شامل آزمایشات عمومی و تست‌های تخصصی مربوط به چشم هستند.
این جراحی به دو روش انجام می‌شود، عمل آب مرواريد به روش داخل کپسولي يا اينترا کپسولار کاتاراکت اکسترکشن و عمل آب مرواريد به روش خارج کپسولي يا اکستراکپسولار کاتاراکت اکسترکشن. روش داخل کپسولی امروزه تقریبا منسوخ شده است؛ روش خارج کپسولی خود به دو شیوه، برش بزرگ و برش کوچک انجام می‌شود. نوع روش انجام جراحی و تجهیزات مورد استفاده در آن از عوامل تاثیر گذار بر هزینه عمل آب مروارید ۱۴۰۳ است. از موارد موثر دیگر در قیمت عمل می‌توان تبحر جراح، بیمارستان (دولتی یا خصوصی) و شهر محل زندگی را نام برد.

 

حتما بخوانید
آیا آستیگمات با لیزیک قابل درمان است؟

 آیا هزینه عمل آب مروارید به نوع و شدت آن بستگی دارد؟

بله در واقع هزینه عمل آب مروارید ۱۴۰۳ نوع و شدت بیماری تعیین‌کننده انتخاب روش جراحی است؛ اگر نیاز به استفاده از لنزهای مصنوعی در چشم وجود داشته باشد، تفاوت قیمت زیادی با جراحی معمولی این عارضه، خواهد داشت. اما برای تشخیص میزان پیشرفت و نوع این بیماری می توانید مقاله  آب مروارید را مطالعه کنید.

 

سئوالات متداول درباره هزینه عمل آب مروارید ۱۴۰۳

هزینه عمل آب مروارید 1403 چقدر است؟

هزینه عمل آب مروارید 1403 بستگی به مکان، اندازه عمل و موارد دیگر دارد. برای دریافت اطلاعات دقیقتر و تخمین هزینه، تماس با متخصصان ما را بگیرید.

آیا هزینه عمل شامل تمامی هزینه‌هاست؟

هزینه عمل شامل هزینه‌های جراحی و پیش‌عملیاتی می‌شود، اما ممکن است هزینه‌های مرتبط با تست‌ها، تجهیزات پس از جراحی و مشاوره تغذیه نیز وجود داشته باشد.

بیمه پزشکی هزینه عمل آب مروارید در سال 1403 را پوشش می‌دهد؟

تحت بیمه پزشکی ممکن است بخشی از هزینه عمل را پوشش دهد. اما باید با بیمه خود یا شرکت بیمه تماس بگیرید و شرایط پوشش را بررسی کنید.


2 دیدگاه

2 نظر در “هزینه عمل آب مروارید 1403

  1. فرهاد احسن الهی گفت:

    باسلام وعرض ادب واحترام. بنده یه سوالی داشتم. اینکه کلیه ملزومات پزشکی دارویی وارداتی مگه باارزنیمایی یاارزدولتی خریداری نمی‌شود. وایاهزینه لنزدرعمل آب مروارید یاهمان کاتاراکت جداازبیمه وبعهده بیاراست یادربیمارستانی که عمل انجام می‌گیرد عهده بیمارستان است. که هزینه عمل ولنزرایکجاازبیمه تکمیلی دریافت بکنند. ممنون میشم توضیح بفرمایید.

    1. user گفت:

      با سلام لطفا با شماره 5355 231 0990 تماس حاصل فرمایید تا بصورت تخصصی در این رابطه مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت 40% تخفیف بی قید و شرط فرم زیر را پر کنید